טלפון: 03-644-3-777  אימייל: info@logos.co.il

10 דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים בתוכנה של MARKETING AUTOMATION

תוכנת MARKETING AUTOMATION

תוכנת MARKETING AUTOMATION היא פיתרון טכנולוגי שרבים מתחום העסקים האינטרנטיים בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט שומעים עליו חדשות לבקרים. רבים שכבר משתמשים בפתרונות אלו ומבינים את כוחם האדיר נשבעים שכל עסק אינטרנטי חייב ליישם סוג כלשהו של אוטומציית שיווק, בעוד מנהלים ובעלי עסקים רבים אחרים שוקלים האם להיכנס לזה מבחינת ההשקעה והתפעול ומה בכלל זה אומר אוטומציה לפעולות שיווק.

בנינו מדריך עם 10 דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים תוכנת MARKETING AUTOMATION המתאימה עבורכם.

1. יצירת גידול הכנסות שניתן לצפות מראש

תוכנת MARKETING AUTOMATION מאפשרת בדיוק את מה שרשום בכותרת המשנה הזו. סוד ההצלחה בשיווק הדיגיטלי אינו טמון בבחירה שבין טקטיקות שיווקיות "נכנסות" או "יוצאות", אלא בשילוב וייעול שני האפיקים האלו לתוך מודל חכם, נכון ובר קיימא. ההבנה של זה היא קריטית בבחירה של תוכנת אוטומציית שיווק! נכון, אסטרטגיה שיווקית ותוכן מעולה הם הכרחיים להצלחה בשיווק דיגיטלי, אבל יש בהחלט חשיבות גם ליכולות אוטומציה ולפלטפורמה שאתם בוחרים לשם כך.

2. יכולות

כמובן שחשוב מאוד לבדוק מה תוכנת MARKETING AUTOMATION ספציפית מציעה לכם מבחינת יכולות. התוכנות הטובות והמתקדמות ביותר מספקות סט רחב ועשיר במיוחד של תכונות וכלים, בניגוד לתוכנות פחות מוצלחות המספקות מענה למספר מצומצם בלבד של משימות שיווקיות. MARKETING AUTOMATION זה ממש לא רק שיווק בדוא"ל ועמודי נחיתה!

3. התממשקות לפתרונות תוכנה קיימים בארגון

כמו בבחירה של כמעט כל פיתרון תוכנה אחר לארגון או לעסק, חשוב לוודא כי הפלטפורמה הטכנולוגית החדשה תתממשק עם פתרונות תוכנה אחרים ושתוכלו לבצע העברות נתונים ורצף עבודה יעיל וידידותי בין פתרונות התוכנה הרלוונטיים. דוגמא כזו היא אינטגרציה עם תוכנת CRM.

4. התאמה אישית

יש לבדוק עד לאיזו רמה אתם יכולים להגדיר את התוכנה כדי שהיא תעשה ותמדוד את מה שאתם צריכים ורוצים. תוכנה טובה מספקת גישה קלה ורחבה להגדרות, לביצוע שינויים במשימות ולפיתוח תבניות בהתאם לצורך.

5. יכולות פרסונליזציה

כיום ובהחלט גם בעתיד, הקרב על יצירת לידים ושיווק דיגיטלי הולך להיות על הפנייה האישית למשתמש ועל יצירת הקשר הנכון ביותר עבורו כדי ליזום פעולה בעקבות אמצעי שיווק כזה או אחר. כך שרצוי לבחור תוכנה המאפשרת ליצור חוויה אישית וייחודית עבור המבקרים בערוצים ובאפיקי השיווק שלכם.

מרקטינג מוצלח

6. "התיישרות" ליתר התהליכים העסקיים

תוכנת MARKETING AUTOMATION מעולה מתאימה את עצמה ומתיישרת עם כלל משפך ההמרה הדיגיטלי (מתחילתו ועד סופו) ומתממשקת בקלות גם לצד המכירות. יותר מדי פלטפורמות ניהול שיווקיות שוכחות כי הסיבה לכך שאתם מנהלים פעילות שיווקית היא כדי לייצר מכירות.

7. דו"חות ואנליטיקס

אחד ההיבטים הכי חשובים לגבי שיווק דיגיטלי כיום הוא היכולת לעקוב, למדוד ולהעריך ביצועים. שימו לב שפיתרון האוטומציה שאתם בוחנים אכן מספק נתונים לגבי מה עובד ומה לא בשיווק שלכם. האם התוכנה באמת סוגרת את כל הפינות מבחינת הערכת ביצועים של יוזמות שיווק שונות?

8. אינטליגנציה של המערכת

תוכנה יעילה וטובה צריכה להפוך אתכם למשווקים, אנשי מכירות ומנהלים חכמים יותר. בדקו וחשבו עד כמה התוכנה שאתם בוחנים תאפשר לכם לראות את התמונה הכוללת לצד נתונים ספציפיים, עד כמה היא מאפשרת לשמוע ולהבין מה נמצא "בראש" של שוק היעד שלכם ולבצע התאמות שיווקיות בהתאם.

9. עלות כוללת

הוסיפו את כל העלויות של מודל אוטומציית השיווק שאתם בוחנים והבינו כמה הכל הולך לעלות לכם. שימו לב לכלול בחישוב לא רק את העלות הישירה אלא גם עלויות עקיפות פוטנציאליות. כמובן שעליכם לעשות אותו הדבר כאשר אתם בוחנים את פוטנציאל גידול ההכנסות משימוש בתוכנה.

10. היכן העסק שלך יהיה עוד 2-3 שנים

לעיתים קרובות ברכישת תוכנה רצוי לרכוש לפי התכנון לעתיד ולא רק לפי הצורך הנוכחי. חשבו היכן יהיה העסק שלכם עוד 2-3 שנים ובחרו פתרון תוכנה שיתאים לצרכים הגדולים והרחבים יותר שתזדקקו להם אז. כמו כן, אם התוכנה מאפשרת רכישת חבילות שירות לפי יכולות אז זהו מודל שמתאים מאוד לשינויים ותקופות של התרחבות עסקית.

 

למידע נוסף ולפרסום העסק שלכם באינטרנט צלצלו ללוגוס:
03-6443777

התקשרו עכשיו