טלפון: 03-644-3-777  אימייל: info@logos.co.il

מהו פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט פירושו רכישת שטחי פרסום או קידום לאתר בתשלום. בעולם הפרסום באינטרנט ישנם כללים השונים מהעולם הפרסום הרגיל לדוגמה, יכולת מדידה מדויקת של יעילות הפרסום, CPR, CPS ו- ROI – מקדם החזר ההשקעה.

אחד מהמאפיינים של הפרסום באינטרנט הינו הפרגמנטציה, כלומר הפרסום במנועי החיפוש תופס את הלקוח הפוטנציאלי כאשר הוא מתעניין במוצר / סוג שרות מסוים.

להלן דוגמאות לאפשרויות פרסום:

גוגל Adword (קידום ממומן) – בפרסום זה משלם הלקוח עבור כל הקלקה (Pay Per Click) המודעות מתפרסמות לצד תוצאות החיפוש (או מעל), המודעה היא לרוב טקסטואלית וניתנת לעריכה כל הזמן, מס' מילות המפתח הוא ללא הגבלה כי התשלום הוא עבור הקלקות בלבד. ניתן להגדיר מראש את תקציב הפרסום (היומי והחודשי) ואת התשלום המקסימלי לקליק,  מיקום המודעה ברשימת המודעות יהיה בהתאם לשילוב המחיר עבור כל קליק וכמות ההקלקות.

יש לציין כי כיום לפרסום בגוגל Adword ישנם מספר מתחרים רציניים ומומלץ לשקול תמהיל נכון ומתאים לאפיקי פרסום.

פרסום בפייסבוק – הפרסום בפייסבוק הינו אפקטיבי במיוחד. בעוד הפרסום בגוגל מופיע בעת חיפושים במילות מפתח, הרי שהפרסום בפייסבוק הוא על פי מאפייני קהל היעד (גיל, מגדר, מיקום ועוד). גם עלות הפרסום בפייסבוק נקבעת על פי ההקלקות.

קידום באתרים ובפמנועי חיפוש קטגוריאליים – בישראל קיימים מספר מנועים כאלו כגון: וואלה, MSN ישראל ,YNET, תפוז, נענע , START , נטקס , ועוד. כל מנוע חיפוש כזה מאופיין בד"כ בקהל עם נתוני פילוח שונים, וחשוב לדעת להתאים את מקומות הפרסום לקהל היעד המבוקש.

רכישת מודעות בפורטלים ובמנועי חיפוש – בישראל קיימים בנוסף למנועי חיפוש "פורטלים" אתרי נישה לדוגמא אתר דוקטור המרכז מידע בתחום הבעיות רפואיות, אתר יורם – מרכז את תחומי הלימודים, אתרONE בתחום הספורט ועוד. באתרים אלו נכנסים מידי יום גולשים רבים שרוצים לקבל תכנים בנושאים מוגדרים, האוכלוסייה הזו מפולחת היטב. אנו יודעים לאתר ולרכוש שטחי פרסום בגדלים ומיקומים שונים. אפשר להציב באנרים במיקומים כלליים או ממוקדים, ניתן להציב מודעה קועה או מודעה מתפרצת.

דפי נחיתה – על מנת לבדוק את איכות הפרסום באינטרנט ניתן שכל גולש שמקליק יגיע אל דף אינטרנט ייעודי בתוך האתר, אפשרות זו מאפשרת לנו למדוד את הכמות והאיכות של אפיק הפרסום.

התקשרו עכשיו