בלוג פרסום בגוגל
מאמרים בנושאי שיווק ופרסום באינטרנט
שני ערוצי הקידום המרכזיים היום בגוגל הם הערוץ האורגני והערוץ הממומן. ההבדל העקרוני ביניהם הוא שבערוץ האורגני מוצגות מודעות בתשלום של מפרסמים שונים המתחרים אחד עם השני על המיקומים הגבוהים ביותר במילות מפתח שונות. מכיוון שחלק ממילות המפתח תחרותיות יותר מאחרות, המחירים של הפרסום הממומן משתנים מנישה אחת לשנייה. לעומת הערוץ הממומן, הערוץ האורגני הוא…
קרא עודכבר שנים ארוכות שגוגל מכחישה מכל וכול שהפעילות ברשתות החברתיות משפיעה בצורה כלשהי על דירוג האתרים וטוענת בתוקף שהאלגוריתם שלה אדיש למה שמתרחש בהן. יחד עם זאת, נראה שבכל הקשור לסוגיה המורכבת הזו, רב הנסתר על הגלוי. סיכם את זה יפה גארי איליס מגוגל, כשהשיב לשאלה בנושא בטוויטר ב-2016: "התשובה הקצרה ביותר היא לא. הדירוג…
קרא עודלהלן מדריך מפורט בנושא אופטימיזציה של קמפיין. המדריך כולל סט בדיקות שכל מנהל קמפיינים חייב לבצע פעם בשבוע. כאשר מדובר על אופטימיזציה של קמפיין, הכוונה היא לקחת את הקמפיין הפרסומי שלנו למקסימום יעילות במינימום עלויות. הכל בהתאם למטרות שנקבעו מראש. אם עלות ההמרה בקמפיין שלנו היא 50 ש"ח להמרה, ולאחר אופטימיזציה שיפרנו את ההמרות והגענו…
קרא עודכמה עולה פרסום בגוגל? זוהי שאלה הגיונית ורלוונטית מאוד, שאלה שאנו שומעים המון מלקוחותינו כמובן. כיום, קשה מאוד להצליח לייצר נוכחות אינטרנטית מוצלחת, יעילה וברת קיימא בלי מרכיב מסוים של פרסום בגוגל וברשת התוכן העצומה של ענקית החיפוש והפרסום. אך מחירי פרסום בגוגל יכולים להיות גבוהים מאוד ולחסל תקציבים במהירות מסחררת, כך שחשוב ראשית כל…
קרא עודכחלק מהניסיון שנצבר שנצבר אצלנו בלוגוס, רכזנו עבור ציבור המפרסמים עשרות טיפים בנושא פרסום בגוגל, זה בחינם, תיישמו ותהנו, אשמח לקבל הערות והארות, שלכם, אבישי מומחה לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות סוגי קמפיינים בפרסום בגוגל – טיפים יש להפריד מסעות פרסום שונים, כלומר הפרדה מוחלטת של קמפיין ברשת החיפוש לקמפיין ברשת המדייה. הפרידו קמפיינים לסוגי ____…
קרא עודבאופן כללי, רובנו רוצים לקבל כמה שיותר תמורת כמה שפחות כסף ומשאבים. הגיוני. לכן, כאשר אתם רואים פרסום או הקשר כלשהו המציעים לכם פרסום בגוגל חינם, אתם מיד מסתקרנים ונמשכים לכך. כי הרי מי לא רוצה לפרסם בגוגל כדי להגדיל תנועה לאתר והכנסות וגם לא לשלם על זה?! אך המציאות, כמובן, מורכבת יותר. פרסום בגוגל…
קרא עודגם אתם נתקלתם בפרסום המציע לכם פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים ובאופן מובן נמשכתם לבדוק במה מדובר? על פניו הכל נשמע מבטיח ומפתה מאוד, אתם מפרסמים בגוגל אבל לא מוגבלים בכמות הקליקים שתקבלו, ואי לכך גם ניתן להבין שתשלמו מעט עבור כל קליק כזה. בין הגופים המציעים שירותים כאלו ניתן למצוא דווקא כמה מגופי התוכן…
קרא עודתמיד קינאתם בעסקים שהתמונה שלהם נבחרה להופיע בתוצאות החיפוש? לעיתים קרובות דרוג האתר שלהם אף הרבה יותר נמוך משלכם, איך זה יכול להיות? האינטרנט רוויי בעסקים המתחרים על הדירוג בגוגל בכל תחום ותחום, רבים מהם שוכחים שגוגל מציג לא רק אינדקס של אתרים בלבד בתוצאות החיפוש שלו אלא גם סרטונים, תמונות ודפים מרשתות חברתיות. גם…
קרא עודלצד התפתחויות רבות ומגוונות בשוק הפרסום הדיגיטלי בשנים האחרונות, אחד הנושאים הכי חמים ורלוונטיים עבור מפרסמים ואנשי שיווק דיגיטלי הוא MARKETING AUTOMATION. סביר להניח ששמעתם כבר את המונח הזה כמה וכמה פעמים נזרק לאוויר ונתקלתם במשווקים ומפרסמים שנשבו בקסמי אוטומציית השיווק, אך בסופו של יום כלל לא בטוח שהמשמעות האמיתית של התחום והמונח מובנים. מדובר…
קרא עודתוכנת MARKETING AUTOMATION היא פיתרון טכנולוגי שרבים מתחום העסקים האינטרנטיים בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט שומעים עליו חדשות לבקרים. רבים שכבר משתמשים בפתרונות אלו ומבינים את כוחם האדיר נשבעים שכל עסק אינטרנטי חייב ליישם סוג כלשהו של אוטומציית שיווק, בעוד מנהלים ובעלי עסקים רבים אחרים שוקלים האם להיכנס לזה מבחינת ההשקעה והתפעול ומה בכלל זה אומר…
קרא עוד