טלפון: 03-644-3-777  אימייל: info@logos.co.il

גיוס לקוחות חדשים


גיוס לקוחות חדשים זוהי המשימה העיקרית של שיווק העסק שלכם. מחפשים לקוחות חדשים? מחפשים להגדיל את המכירות? האם המוצר או השירות שלכם לא נמכרים בצורה מספקת לדעתכם? נעים מאוד, שמי אבישי פרוינד, בתור מומחה ליצירת מכירות דרך גוגל והרשתות החברתיות, אגדיל עבורכם את המכירות. אביא לכם לקוחות חדשים, ואסייע לכם לשמור על הלקוחות הקיימים. בואו ניפגש

פעילות און ליין לגיוס לקוחות חדשים במבצע מיוחד

גיוס לקוחות חדשים 200-400גיוס לקוחות חדשים הינה אחת המשימות העיקריות של כל ארגון בעל מטרות עסקיות. פעילות הגיוס נחלקת לרוב לשני חלקים עיקריים: גיוס לקוחות חדשים על בסיס קבוע לאורך זמן על סמך פעולות שיווקיות קבועות וגיוס לקוחות במבצעי גיוס. מאחר ומדובר במבצע גיוס, יש לכלול כמובן במסרים השיווקיים את התועלות שיצמחו ללקוחות אם יהפכו ללקוחות חדשים של הארגון דווקא עכשיו בעת המבצע: הטבות למיניהן, רווחים עתידיים, הצטרפות בתנאים מועדפים וכן הלאה. כמובן שאם אפשר במסגרת התקציב, רצוי להשקיע  בפעילות האוף ליין: פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות יומית ומיגזרית אולם במאמר זה אעמוד על ההדגשים המיוחדים בעת מבצע גיוס לקוחות חדשים בפעילות במדיה הדיגיטלית.

גיוס לקוחות חדשים על פי קהלי יעד מפולחים

מבצע לגיוס לקוחות חדשים חייב להיות ממוקד עד כמה שניתן.  כך ניתן יהיה להתאים עבור קהל היעד את הפעילויות המתאימות ביותר תוך שימוש במדיום המתאים ביותר. פרסום בפייסבוק ובסלולר מתאים יותר לצעירים מאשר לקהל בוגר יותר,  פרסום, יחסי ציבור ותוכן שיווקי יותאם לאתרים המאפיינים את הקהלים הרלוונטיים (לדוגמא פרסום בהתאמה באתרים לצעירים, באתרי ספורט, באתרי אמנות וכיו"ב).

גיוס לקוחות חדשים – פעילות במדיה הדיגיטלית

פעילות גיוס הלקוחות במדיה הדיגיטלית אמורה להתאים למדיום עצמו.  מודעות הפרינט המתאימות למדיה כתובה לא יתאימו לעמודי הנחיתה או לפרסום בפורטלים ואתרים מרכזיים. לעומת זאת פרסומות קצרצרות בעלות גוון הומוריסטי או כאלו עם אלמנטים מפתיעים יתאימו לגולשים ברשתות החברתיות ולבטח בסלולר.

גם המסרים השיווקיים צריכים להלום את ערוצי הפרסום הדיגיטליים השונים. מודעות מתומצתות היטב בעלות מסרים חד משמעיים יגרמו לגולשים להקליק עליהן במודעות בגוגל ובפייסבוק. עמודי נחיתה מתאימים הכוללים הבטחה להטבות ו/או תוספת מידע עקרוני יביאו את הגולשים למלא פרטים בעמודי הנחיתה; אתרי מידע מפורטים וייעודיים יביאו את הגולשים לעיון נרחב בהם.

בעוד שבעולם האון ליין "תוכן שיווקי" אינו אהוד במיוחד על הצופים, הרי שבמדיה הדיגיטלית הוא יכול לשמש ככלי יעיל מאוד ברשת. חברות ישראליות מובילות כמו אאוטבריין הפועלות באתרים מובילים וממליצות על כתבות נוספות מרחבי הרשת עשויות להביא תנועה איכותית וממוקדת. גם תוכן שיווקי בפורומים ובאתרים קטנים עשוי להיות יעיל במיוחד.

קמפיין מתחלף

החדשות במדיה הדיגיטלית מתיישנות מהר ולעתים מהר מידי. מבצע גיוס לקוחות הנשען על אותם כלים לאורך זמן (מעבר לשבוע /שבועיים) הופך למיושן ובלתי נראה בעיני הגולשים. חברות היוצאות במבצע מתמשך לגיוס לקוחות חייבות להכין מלאי מודעות המשתנה בתדירות גבוהה, באנרים משתנים, פרסומות שונות ותכנים שיווקיים מגוונים. קמפיין המודעות בפייסבוק ו/או בגוגל, יהפוך תוך זמן קצר ל"בלתי נראה" לגולשים ועל יש צורך לחדש את המודעות לעתים תדירות.

שיתוף – ויראליות

אחד הדברים היפים במדיה הדיגיטלית היא היכולת השיתופית. על כן יש הקמפיין הדיגיטלי מומלץ לו להיות בעל יכולות שכאלו. מבצע חבר הממליץ על חבר לדוגמה ומקבל הטבה יכול להיות יעיל פי כמה ממבצעים שכאלו באוף ליין. סרטון משעשע או אפילו רעיון ייחודי (אתגר דלי הקרח לדוגמא) יכולים להניב מודעות ופעילות שיווקית יעילים במיוחד.

זמני התגובה

אחד המאפיינים של המדיה הדיגיטלית היא מהירות התגובה. על כן יעילות המענה בעת מבצע גיוס לקוחות חדשים חייבת להיות גבוהה במיוחד ברשת . שאלות בעמוד הפייסבוק חייבות לקבל מענה תוך שעות מועטות, מענה באימייל, בטלפון או בכל אמצעי תקשורת אחר שנבחר חייב להיות כמה שיותר מהיר טלפוני כאשר מתבקשים לענות על תכנים.

לסיכום, הבנת המדיה הדיגיטלית, היכרות מעמיקה עם כל מדיום וכל ערוץ יביאו להצלחה בעת מבצע גיוס לקוחות חדשים במדיה הדיגיטלית.

גיוס לקוחות חדשים – תכל'ס

  • הדבר הראשון שנעשה ביחד הוא היכרות השוק, פילוח קהלי יעד, בדיקת המתחרים,  ניסוח אסטרטגיה
  • הדבר השני הוא פריטת האסטרטגיה לתכנית עבודה על פי לוח זמנים כולל אבני דרך בהם נבדוק תוצאות והישגים. תכנית זו תכלול התאמת מדיה לפרסום, ניסוח מודעות,  קביעת מדדים*
  • ליווי וניתוח תוצאות על אבני הדרך שנקבעו וכמובן שיפור מתמיד

* דוגמאות לקביעת מדדים: כמה לקוחות אנו צריכים להביא לחודש, כמה קליקים יוצרים ליד (CTR), כמה לידים יוצרים לקוח (כולל עלויות) וכן הלאה.

גיוס לקוחות חדשים זו המשימה העיקרית של העסק שלכם. מחפשים לקוחות חדשים? מחפשים להגדיל את המכירות? האם המוצר או השירות שלכם לא נמכרים בצורה מספקת לדעתכם? נעים מאוד, שמי אבישי פרוינד, בתור מומחה ליצירת מכירות דרך גוגל והרשתות החברתיות, אגדיל עבורכם את המכירות. אביא לכם לקוחות חדשים, ואסייע לכם לשמור על הלקוחות הקיימים. בואו ניפגש

התקשרו עכשיו